Iranian Agriculture News Agency

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین :

شرایط برای خرید گندم از کشاورزان استان فراهم شود

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : در آستانه برداشت غلات شرایط مناسب برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان را باید فراهم کرد .

شرایط برای خرید گندم  از کشاورزان استان  فراهم شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، عیسی قبادی  در جلسه ستاد خرید گندم استان که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، علیخانی مدیر کل سرمایه گذاری، زکی زاده مدیرکل اقتصادی استانداری قزوین،آقاعلیخانی مدیر سازمان تعاون روستایی استان، معاونین و مدیران جهادکشاورزی در مجموعه باغستان برگزارشد با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی و اقدامات انجام شده باید  گندم  با کیفیت  در داخل استان ذخیره سازی شود.

وی بر لزوم نظارت لازم بر خرید توافقی گندم تاکید کرد و گفت : خط قرمز ما این است که امسال حداقل ۲۵۰ هزار تن گندم توسط اداره کل غله استان  از کشاورزان استان خریداری شود  تا بتوانیم نیاز استان را نیز تامین کنیم.

قبادی افزود : بایستی فضا ، امکانات و منابع در استان بخوبی تجهیز شود تا کشاورزان در زمان تحویل محصولات  دچار مشکل نشوند .

این مقام مسئول گفت : قزوین جزو استانهایی که ظرفیت تولید خوبی دارد بنابراین امسال باید گندم مورد نیاز استان با کیفیت مناسب خریداری شود.

وی ادامه داد : گندم جزو محصولات استراتژیک محسوب می شود که باید با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی زمینه را برای خرید محصول فراهم کرد .

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به اینکه خرید توافقی مشروط بر اساس  قانون انجام خواهد شد گفت : با تامین میزان خرید تضمینی مازاد بر خرید بصورت توافقی بر اساس دستورالعمل قانونی انجام خواهد شد .

وی بر اطلاع رسانی مناسب به کشاورزان در خصوص خرید محصولات  توسط دولت  تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید