Iranian Agriculture News Agency

برای سفری دو روزه؛

وزیر جهاد کشاورزی وارد زاهدان شد

وزیرجهادکشاورزی بمنظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

وزیر جهاد کشاورزی وارد زاهدان شد

به گزارش خبرنگارایانا در استان سیستان وبلوچستان، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزارتخانه به منظور افتتاح و بازدید از طرح های بخش کشاورزی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار سیستان وبلوچستان و شماری ازمسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در ابتدای ورود به شهر زاهدان با حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی زاهدان با قرائت فاتحه ونثارگل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر دو روزه ضمن دیدار و گفتگو با کشاورزان وبهره برداران بخش کشاورزی ازمراحل اجرایی طرح 46 هزارهکتاری انتقال آب بالوله به دشت سیستان وبرنامه های توسعه ای بخش کشاورزی درزمینه محصولات زراعی،باغی و دامی را بازدید و سیستم های نوین آبیاری در سطح 1300 هکتار در شهرستان دلگان و دو واحد تولیدی کنسانتره خوراک دام و خشک کردن ذرت در شهرستان خاش را راه‌اندازی خواهدکرد.

به گزارش ایانا، این طرح ها که زمینه اشتغال تعدادی از اهالی منطقه بلوچستان را فراهم کرده است اعتباری بالغ بر 235 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید