Iranian Agriculture News Agency

با حضور مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی؛

کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل جلسه داد

بیست وسومین جلسه کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان با حضور مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل جلسه داد

به گزارش ایانا در استان تهران، بیست وسومین جلسه کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان با حضور مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر اعضای کمیته در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام صالح آبادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان در ابتدای این جلسه، ضمن تاکید بر نظارت بر شفافیت، خواستار پرهیز از هرگونه تبعیض در ارائه خدمات به مردم شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تقدیر از عملکرد مدیریت های بازرسی و حراست سازمان به جایگاه بخش کشاورزی استان در سطح کشور و رتبه های برتر استان در تولیدات کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزان استان تهران سالانه 6میلیون تن محصول کشاورزی با ارزشی بالغ بر 320 هزار میلیارد ریال تولید می کنند که نقش موثری در تامین امنیت غذایی کشور دارد.

وی با بیان اینکه هدف همه همکاران ما ارتقای کمی و کیفی تولید است، افزود: عملکرد مدیران در بخش های مختلف سازمان در جلسات هفتگی شورای هماهنگی این سازمان رصد می شود.

محمدی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم جهت شفافیت و رفع گلوگاه های مفسده خیز گفت: نباید در بحث نظارت تنها به اقدامات بازرسی و حراست اکتفا کرد؛ بلکه کلیه مدیران نسبت به عملکرد زیرمجموعه خود مسئول هستند و امروزه مردم نیز در امر بازرسی ایفای نقش می نمایند.

در این جلسه، امیرآبادی، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی با ارائه گزارش عملکرد این مدیریت در سال 1398، برنامه آموزشی- نظارتی سلامت اداری سازمان در سال جاری را بیان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید