Iranian Agriculture News Agency

دعوت از بهره‌برداران برای عضویت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تهران

بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده سهامداران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تهران، از تمامی کشاورزان و بهره برداران این بخش جهت عضویت در صندوق دعوت به خرید سهام می شود.

دعوت از بهره‌برداران برای عضویت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، نشست مجمع عمومی فوق العاده سهامداران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تهران به ریاست برادری رئیس هیئت مدیره، به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی در دی ماه سال گذشته در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران با سه دستور جلسه استماع گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه شرکت، اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه تا مبلغ 50 میلیارد ریال و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه، برگزار شد.

جعفر کرمی، مدیر عامل صندوق در خصوص این مطلب یادآور شد: بر اساس تصمیم مجمع و تفویض اختیار افزایش سرمایه به هیئت مدیره و با توجه به پایان زمان حق تقدم افزایش سرمایه توسط سهامداران، از تمامی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان تهران جهت عضویت در صندوق دعوت به خرید سهام می شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه در راستای ورود به زنجیره تولید بخش کشاورزی شهرستان تهران خاطرنشان کرد: لازمه پیشرفت، داشتن منابع کافی و همکاری سهامداران است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید