Iranian Agriculture News Agency

بازدید فرماندار فیروزکوه از پروژه پوشش انهار روستای اهنز این شهرستان

فرماندار فیروزکوه در بازدید از پروژه پوشش انهار روستای اهنز این شهرستان گفت: بهسازی نهرهای کشاورزی مانع هدر رفت آب کشاورزی و موجب بهینه سازی مصرف آب نیز می شود.

بازدید فرماندار فیروزکوه از پروژه پوشش انهار روستای اهنز این شهرستان

به گزارش ایانا درر استان تهران،  یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان به همراه فرازی مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه از اجرای پروژه پوشش انهار روستای اهنز در بخش ارجمند این شهرستان بازدید کردند.

جمارانی در حاشیه بازدید افزود: تقویت بخش کشاورزی یکی از مولفه های جهش تولید در فیروزکوه است و توجه به بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی اقتصاد بدون نفت می تواند نفش تاثیر گذار در احیای اقتصاد کشور داشته باشد.

وی بابیان اینکه کشاورزی این شهرستان از قابلیت های بسیاری برخوردار است افزود: باتوجه به ظرفیت های بخش کشاورزی در بخش ارجمند انتظار می رود با تلاش و همت دهیاران ، اهالی  و مسئولان این بخش درسال جهش تولید شاهد رونق تولیدات کشاورزی منطقه باشیم .

قرماندار فیروزکوه با اشاره به تلاش های دولت در جهت توسعه کشاورزی وتوجه به روش های نوین آبیاری گفت: بهسازی نهرهای کشاورزی علاوه بر این که زمینه ای را برای ما فراهم می کند تا آب کشاورزی را مدیریت کنیم، مانع هدر رفت آب کشاورزی و موجب بهینه سازی مصرف آب نیز می شود تا در زمان بحران دچار مشکل نشویم.

گفتنی استد پروژه پوشش انهار روستای اهنز به طول 800 متر توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان درحال اجراست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید