Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان 

توزیع ۹۰ بسته غذایی و حمایتی سازمان جهادکشاورزی در هفته اکرام

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان  جهاد کشاورزی استان ایلا م از توزیع ۹۰ بسته غذایی و حمایتی سازمان جهادکشاورزی در هفته اکرام خبر داد.

توزیع ۹۰ بسته غذایی و حمایتی سازمان جهادکشاورزی در هفته اکرام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایانا در استان ایلام، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی بیان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه در شرایط شیوع بیماری کرونا و پویش همدلی و امیدخادمین موکب امام رضا (ع) سازمان جهاد کشاورزی با کمک‌های نقدی همکاران بیش از ۹۰ بسته حمایتی تهیه و در بین خانواده‌های کم درآمد سازمان در سالروز خجسته میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام توزیع کرد.

حجت‌الاسلام ولدبیگی خاطرنشان کرد: این کمک ها که از سوی همکاران سازمان تهیه گردیده به مبلغ یکصد میلیون ریال بوده و شامل ۱۰ قلم مواد غذایی و خوراکی از جمله برنج ، رب گوجه فرنگی ، ماکارونی ، قند ، شکر ، خرما ، روغن و مرغ بوده است .

وی اضافه کرد: جمع آوری این گونه کمک ها در طول سال ادامه خواهد داشت و توصیه نمود همکاران عزیز می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ارائه ، تا نسبت به توزیع آن به خانواده های مستمند و نیازمند سازمان اقدام صورت پذیرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید