Iranian Agriculture News Agency

ضرورت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان مرند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند بر ضرورت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی در اراضی کشاورزی حواشی شهر و روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

ضرورت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان مرند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، داود گرشاسبی در جلسه کارگروه ویژه که به منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه های اجرایی جهت کنترل و نظارت دقیق بر ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و حواشی شهر و روستاها که با حضور دادستان، مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرند، بخشداران مرکزی و یامچی، شهرداران شهرستان و مسئولین ادارات خدمات رسان برگزار شد، ابراز داشت: تخلفات ساختمانی، یکی از موارد زجرآور در شهرستان مرند است.

وی افزود: تمامی ادارات باید تابع قانون باشند تا جلوی تخلف گرفته شود، باید بازدارندگی برای ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی در شهر مرند ایجاد کرد.

فرماندار ویژه مرند با اشاره به اینکه شهرداری ها باید در مسیر قانونی حرکت کرده و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند، عنوان کرد: شهرداری ها نباید در مسیری حرکت کنند که ماده 100 محل درآمدی برای این نهادها باشد.

 گرشاسبی تاکید کرد: وظیفه ما اجرای رفتار مبتنی بر قوانین موجود است ما مجری قانون هستیم و قانون گذار نیستیم، مسئولان نیز نقاط ضعف هر قانون را مطرح کنند تا با مطرح کردن به استان، آن را اصلاح کنیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت: رفتارهای غیربخشی باید در بین مدیران و دستگاه های اداری گسترش پیدا کند، چرا که تبعات تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز، دامن گیر همه مردم خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از عملکرد جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند در قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید