Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

26 طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در استان قزوین اجرا شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی سال گذشته26 طرح اقتصاد مقاومتی دربخش کشاورزی در استان اجرا شد ه است.

26 طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در استان قزوین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین حمید رضا تبسمی با اعلام این خبر افزود : اکثر این پروژه ها با حمایت مسئولین و بکارگیری توانمندی‌های کارشناسی وعملیاتی پیشرفت فیزیکی قریب 100 درصدی  را  محقق   کرده است .

وی اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری ؛ طرح های اقتصاد مقاومتی طی سالهای اخیر در سازمان اجرایی شده و امسال نیز پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهادی این سازمان در زیر بخش های زراعت ، شیلات ، دام وطیور وآب وخاک  به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شده است.

تبسمی تصریح کرد : زیربخش های مختلف این سازمان در طرح های اقتصادی مقاومتی برای سال جاری در حال هماهنگی با معاونت ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی  می باشد تا با تعیین برش استانی هر طرح ؛ همگام با سیاستهای کلان در برنامه های ششم واسناد بالادستی نسبت به افزایش کمی وکیفی طرحها وآغازعملیات اجرائی اقدام شود.

به گفته این مقام مسئول ؛ بخشی از طرحهای دولتی و خصوصی مرتبط با استان  11طرح در سامانه نیپای استان(نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه های ستاد راهبردی ومدیریت مربوطه با هدف به روزکردن و پایش طرحها راه اندازی و بارگذاری شده و بخشی از پروژه های ملی درسطح وزارتی جمع بندی وتدوین می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید