Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در تودیع و معارفه رییس مرکز حراست:

صیانت از داده های تخصصی توسط مرکز حراست ضروری است

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت صیانت از داده های تخصصی توسط مرکز حراست این وزارت تاکید کرد.

صیانت از داده های تخصصی توسط مرکز حراست ضروری است

به گزارش ایانابه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در مراسم معارفه رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از زحمات آقای سالمی سرپرست این مرکز، گفت: آقای طمراسی به لحاظ توانمندی، تقوا، مردمی بودن،  تعامل بالا، صبوری و صیانت از دستاوردها و عملکردها فردی شایسته برای تصدی چنین مسئولیت حساسی است.

وی افزود: ایشان کارنامه درخشانی را در مسئولیت های قبلی به جا گذاشته و با توجه به ملاحظات شرایط پیش رو، نیازمند فردی توانمند با رویکردهای هوشمندانه برای رویارویی با برنامه ها و مسائل بودیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: صیانت از داده های تخصصی توسط مرکز حراست ضروری است.

در این مراسم، رئیس سازمان حراست کل کشور با آرزوی توفیق برای دکتر خاوازی در مسئولیت وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی از وزارتخانه های حیاتی و اساسی برای نظام است.

وی با اشاره به چالش ها و تحریم ها و مشکلات و تهدیدات بسیاری که استکبار متوجه نظام کرده است، خاطرنشان کرد: شیوع کرونا نیز برخی مشکلات را تشدید کرده بنابراین عبور از این شراط، تدبیر و کار جهادی در همه ارکان حکومت و سطوح مختلف نظام را می طلبد.

رئیس سازمان حراست کل کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه خطیری را در این شرایط بر عهده دارد و مجموعه حراست از جاهایی است که با برنامه‌ریزی باید به مدیران کمک کند تا در راستای اجرای مصوبات و تصمیمات موفق باشند.

وی یادآور شد: دشمن در حوزه بیوتروریسم و بانک های ژنتیکی تهدیدات چند لایه جدیدی شکل داده است.

رئیس سازمان حراست کل کشور گفت: تکریم جایگاه حراست، بیانگر نگاه عالی دکتر خاوازی به این مقوله حساس است و وجود آقای طمراسی در راس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی غنیمت است.


ش

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید