Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی فارس:

رشد 58 درصدی دوره های ترویجی کشاورزی در فارس

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در سال گذشته 344 دوره ترویجی – مهارتی کشاورزی توسط این مدیریت و ادارات ترویج شهرستان ها برگزار شد که نسبت به سال 97، رشد 58 درصدی داشته است.

رشد 58 درصدی دوره های ترویجی کشاورزی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمیدرضا ابراهیمی تصریح کرد: 7436 بهره بردار در دوره های مذکور شرکت و گواهی مهارت دریافت کردند.

به گفته وی؛ 170 دوره در زمینه های دام، طیور، زنبورعسل و دامپزشکی و تعداد 162 دوره در زمینه های زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون و حفظ نباتات بوده که حدود 30 درصد آن مربوط به گلخانه بوده است.

ابراهیمی افزود: 12 دوره در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی و فعالیت های اشتغال زای زنان روستایی نیز برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: علاوه بر دوره های مذکور، کارگاه‌های یکروزه، بازدیدهای ترویجی، آموزش های انفرادی و آموزش های انبوهی و رسانه ای در طیف گسترده برگزار شد.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان تعاون روستایی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس شاهد توسعه بیش از پیش آموزش های مهارتی ویژه بهره برداران در استان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید