Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت روزجهانی کار و کارگر

علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ،این مناسبت را به کارگران زحمت کش و خدوم تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت روزجهانی کار و کارگر

 به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، متن پیام تبریک باقرزاده به مناسبت "روز جهانی کار و کارگر" به شرح زیر است:

کارگران نزد دین مبین اسلام، پیامبر مهربانی و رحمت (ص) و ائمه معصومین (ع) از جایگاه و پایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و احادیث و روایات متعددی در مورد رفتار شرافتمندانه و پرداخت زودهنگام مزد کارگران آمده است.

کارگران ، از ارکان مهم توسعه و تقویت بنیانهای اقتصادی هر جامعه محسوب می شوند و در ارتقاء سطح رفاه و کیفیت زندگی جامعه موثرند. این قشر زحمتکش از پیش قراولان رونق تولید در خط مقدم جبهه ی اقتصادی کشور هستند که می توانند نقش کلیدی و اساسی را در  تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال " جهش تولید " نامگذاری شده است، ایفا کنند.

امیدواریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، با همت والا، تلاش مضاعف و بهره‌مندی از خلاقیت و نوآوری کارگران ماهر و چیره دست، وابستگی به خارج  از بین رفته و ارتزاق مردم شریف ایران متکی به چرخ‌های صنعت و تولید ایران اسلامی باشد که به دست این عزیزان در حرکت است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت و زحمات کارگران عزیز، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران که با تلاش شبانه روزی خود پیشرفت همه جانبه استان و کشورمان را فراهم می‌کنند، صمیمانه تبریک گفته و از خداوند سبحان برای این قشر زحمتکش سلامتی، تندرستی و موفقیت و سربلندی خواهانم.

علی باقرزاده همائی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید