Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز معلم

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با ارسال پیامی خطاب به دکترپاشایی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان ، 12 اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام  مهندس اکبر فتحی خطاب به دکتر پاشایی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان به شرح زیر می باشد:

بی تردید هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف و بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می آید، هر آینه نام معلم به عنوان هادی و عامل و نظم دهنده پروسه علم آموزی و عالم پروری و نقطه ثقل آموزش و پرورش پیش از هر کس و عامل دیگری خود نمایی می کند. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.

12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.

ضمن آرزوی سلامتی، قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت حضرتعالی و به تمامی فرهیختگان و معلمان  دلسوز استان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته ، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند علیم مسئلت نمایم. امیدوارم در سایه تعالیم متعالی اسلام و با تاسی از رهنمودهای آینده ساز حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری موفق و مؤید باشید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید