Iranian Agriculture News Agency

خرید توافقی ۷۰ تن گل محمدی از کشاورزان آران و بیدگل

تاکنون خرید توافقی بالغ بر ۷۰ تن گل محمدی به صورت توافقی از کشاورزان توسط سازمان تعاون روستایی استان اصفهان به عمل آمده است.

خرید توافقی ۷۰ تن گل محمدی از کشاورزان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، محسن حاج عابدی با اشاره به خرید توافقی محصولات کشاورزی توسط سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اظهار کرد: بنا به شرایط و میزان تولید و قیمت محصولات کشاورزی خرید توافقی این محصولات توسط سازمان تعاونی روستایی، شبکه تعاونی، تعاونی‌های روستایی، اتحادیه‌ها، اتحادیه‌های تعاونی تولید و تعاونی‌های تولید انجام می‌شود.

وی با اشاره به خرید توافقی گل محمدی در شهرستان آران و بیدگل برای نخستین بار تصریح کرد: با تغییر الگوی کشت و با توجه به محدودیت گردشگری در سال جاری به علت شیوع بیماری کرونا، با کاهش تقاضا محصولات فراوری گیاهان دارویی مانند گل محمدی مواجه شدیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی تولید، اقدام به خرید توافقی گیاهان دارویی در شهرستان آران و بیدگل کرده‌اند، افزود: تاکنون خرید توافقی بالغ بر ۷۰ تن گل محمدی از کشاورزان آران و بیدگل به عمل آمده است.

وی ادامه داد: خرید توافقی گل محمدی به مراکز صنایع تبدیلی و عرق گیری تحویل داده می‌شود؛ یکی از مراکز صنایع تبدیلی توسط اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان آران و بیدگل احداث شده است و به صورت مستقیم این محصول از کشاورز خریداری شده و توسط تعاونی و اتحادیه مراحل صنایع تبدیلی را طی کرده و با بهترین کیفیت در فروشگاه‌های تعاون روستایی در سراسر استان اصفهان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید