Iranian Agriculture News Agency

آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از نظارت 122 اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان در این ماه پرخیر و برکت، افزود: به منظور تامین فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان، اداره کل دامپزشکی استان با تشکیل  44 اکیپ ثابت و 78 اکیپ سیار با حضور 244 کارشناس نظارتی و بازرسی بر واحدهای تولیدی و عرضه فرآورده های خام دامی شامل کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها، کارگاه های قطعه بندی و بسته بندی، رستوران های شهری و بین شهری، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، مراکز تهیه غذای آماده، قصابی ها، مراکز جمع آوری شیر، رستورانها، کبابی ها و ... در سطح استان نظارت خواهند کرد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد مواد پروتئینی مورد نیاز خود را حتماً از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید گوشت قرمز به لیبل و مهر نظارتی دامپزشکی وهمچنین تاریخ انقضاء مندرج در لیبل متصل به لاشه و در مورد گوشت مرغ نیز حتماً به تاریخ تولید و انقضاء و دمای نگهداری فراورده توجه کنند.  

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید