Iranian Agriculture News Agency

بهترین زمان و مکان برای استجابت دعا، ماه مبارک رمضان است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: بهترین زمان و مکان برای استجابت دعا، ماه مبارک رمضان است.

بهترین زمان و مکان برای استجابت دعا، ماه مبارک رمضان است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در جلسه شورای معاونین و مدیران مستقل سازمان که با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در اتاق جلسه برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه پر برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین جهان و بیان این مطلب افزود: بهترین نوع دعا، دعا برای همدیگر است که در این صورت دعا سریع تر اجابت خواهد شد. دعایی که با صلوات بر محمد و آل محمد شروع شود و در انتها با صلوات تمام شود، نزد خداوند متعال یقیناً پذیرفته خواهد شد.

وی در ادامه با تلاوت آیه « عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ  وَ عَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ  وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ» به استقبال ماه مبارک رمضان رفت و با بیان مضمون آیه، گفت: شما بعضی اتفاقات را خوب می انگارید در حالی که بد است و بعضی اتفاقات را بد می شمارید در حالی که برای شما خوب است و یقین داشته باشید که خداوند از شما عالم تر است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی در بخش دیگری از سخنانش به بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: بیماری کرونا با اینکه مشکلات زیادی به وجود آورده، باید با رعایت نکات بهداشتی از ابتلای به این بیماری پیشگیری کرد. از طرفی همین بیماری باعث شد انسان نعمت هایی که خداوند در اختیارش قرار داده را بهتر درک کند. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان عنوان کرد: همین نفس کشیدن در هوای آزاد، صله رحم و دید و بازدید از نعمت هایی هست که در ایام کرونا از آنها محروم هستیم.

وی در ادامه از اهداف دشمنان اسلام در فضای مجازی صحبت کرد و اظهار نمود: افرادی هستند که در ارتباط با شرایط روزه گرفتن در ایام کرونا اظهار نظر غیرمنطقی و غیرعلمی می کنند، در این مورد مردم به توصیه ها و فرمایشات مقام عظمای ولایت ، فقها ، مراجع عظام و دانشمندان اصلح توجه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید