Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

4500 تن نهاده‌ دامی در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی سمنان قرار گرفت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در پانزده روز اخیر 4500 تن نهاده‌ دامی در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان قرار گرفته است.

4500 تن نهاده‌ دامی در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی سمنان قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد با اشاره به مشکلات موجود در تأمین نهاده‌های دامی در سراسر کشور اظهار کرد: متأسفانه در یک‌ماهه اخیر به علت عدم تأمین ارز مقداری از نهاده‌های دامی در بنادر کشور باقی ماند و این امر سبب شد تا تولیدکنندگان در تأمین نهاده خود دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه با پیگیری مسئولین ذیربط حمل نهاده‌های دامی از بنادر شروع شد ابراز امیدواری کرد که مشکل تأمین نهاده‌های دامی در اسرع وقت رفع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در 15 روز گذشته از سوی شرکت پشتیبانی امور دام که وظیفه آن تأمین بخشی از نهاده‌ موردنیاز بهره‌برداران است 4500 تن نهاده دامی شامل 2 هزار و 700 تن ذرت و یک هزار و 800 تن سویا در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

میرعماد با اشاره به اینکه ذخایر اقلام اساسی در استان مطلوب است گفت: خوشبختانه با تأمین ارز موردنیاز حمل 40 هزار تن از مبادی به استان‌های مختلف آغاز شده و امیدواریم این مشکل به‌زودی رفع شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید