Iranian Agriculture News Agency

توزیع ۷۸ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در استان همدان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از توزیع ۷۸ هزار تن انواع نهاده‌های دامی طی ۱۲ ماهه سال گذشته در این استان خبر داد.

توزیع ۷۸ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در استان همدان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در خصوص توزیع نهاده‌ها در گفتگو با خبرنگار ایانا در همدان به توزیع ۷۸ هزار تن انواع نهاده‌های دامی طی ۱۲ ماهه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تعاونی‌های تخصصی دامداران و مرغداران نسبت به تأمین و توزیع نهاده‌های دامی مورد نیاز بهره برداران بخش کشاورزی اقدام می‌کنند.

مجید مسلمی راد انواع نهاده‌های دامی توزیع شده را شامل ذرت، جو، کنجاله سویا و سبوس برشمرد و گفت: فرآیند توزیع نهاده‌های دامی بر اساس به‌کارگیری توان و امکانات اتحادیه‌های تخصصی از جمله تشکل‌های دامداران و مرغداران استان برای جذب سهمیه‌های تخصیصی است.

وی گفت: برای توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران و مرغداران توسط اتحادیه و شرکت‌های تعاونی برنامه ریزی صورت گرفته و با بهره گیری از سامانه‌های الکترونیکی این امر در حال انجام است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان حمایت از تولید کنندگان و تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار را از اهداف توزیع نهاده‌های دامی برشمرد و عنوان کرد: توزیع این مقدار نهاده‌های دامی در راستای حمایت از دامداران، تنظیم بازار و تثبیت قیمت نهاده‌های دامی و به منظور کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها صورت گرفته است.

مسلمی راد با بیان اینکه برنامه ریزی به نحوی است تا شبکه تعاون روستایی با توجه به گستردگی وسیع در سطح استان نهاده‌های دامی را به موقع در اختیار کشاورزان و دامداران قرار دهد، اضافه کرد: فرآیند توزیع نهاده‌های دامی بر اساس به‌کارگیری توان و امکانات اتحادیه‌های تخصصی از جمله تشکل‌های دامداران و مرغداران استان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تشکل‌های شبکه تعاون روستایی همدان به منظور خدمات رسانی به اعضا نسبت به تهیه و توزیع انواع نهاده‌های دامی بین دامداران و بهره برداران بخش کشاورزی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید