Iranian Agriculture News Agency

انجام شد

جلسه هماهنگی خرید گندم سال ۹۹ و خریدهای توافقی محصولات کشاورزی برگزار شد

جلسه هماهنگی خرید گندم سال ۹۹ و خرید توافقی پیاز و خرما با حضور عباس آقاعلیخانی مدیر تعاون روستایی استان و روسای ادارات شهرستان و مدیرعامل اتحادیه استان در دفتر این مدیریت برگزار شد.

جلسه هماهنگی خرید گندم سال ۹۹ و خریدهای توافقی محصولات کشاورزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، عباس آقاعلیخانی در این جلسه گفت : اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان قزوین پیگیری لازم جهت خرید و حمل خرما و پیاز از منطقه کرمان را بعمل آورد و جهت حمل به مقاصد شهرستان ها در اسرع وقت اقدام کنند.

وی اظهار کرد : کلیه مراکز خرید گندم سال ۹۹ نسبت به تشکیل کمیسیون خرید و اخذ مصوبه هیات مدیره اقدام کنند و اخذ هرگونه وجه بابت انجام عملیات خرید (توزین، نمونه گیری، تخلیه، بارگیری و...) در مراکز خرید از کشاورزان و رانندگان ممنوع است.

علیخانی تصریح کرد : بایستی کلیه مراکز خرید به تجهیزات تخلیه، بارگیری و نگه داری، باسکول، لوازم آزمایشگاهی تعیین و اندازه گیری افت گندم شامل بمبو، الک، ترازوی دیجیتال، میزکار، سینی استاندارد افت زنی  مجهز شوند.

وی یاد آور شد : مراکز خرید باید دارای بستر اینترنتی، برگ افت زنی و حمل گندم باشند و نسبت به کالیبره و استاندارد کردن باسکول و رطوبت سنج اقدام و گواهی استاندارد را در دید عموم قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید