Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری همدان خبر داد:

گردش مالی هزار میلیاردی خرید گندم در استان همدان

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری همدان با بیان این که گردش مالی هزار میلیاردی سالانه خرید گندم در استان همدان را شاهد هستیم، عنوان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای انجام خرید به موقع گندم در سطح استان انجام شده است.

گردش مالی هزار میلیاردی خرید گندم در استان همدان

 

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان ، ظاهر پورمجاهد در جلسه کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی استان همدان که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، با بیان این که گردش مالی هزار میلیاردی سالانه خرید گندم در استان همدان را شاهد هستیم، عنوان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای انجام خرید به موقع گندم در سطح استان انجام شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت پرداختی‌های به موقع به کشاورزان مطرح کرد: در این مسیر لازم است تا شاهد شروع مناسب و به موقع کمیسیون‌های عضو کارگروه خرید تضمینی گندم در استان همدان باشیم.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ کمیسیون خرید گندم در ۶۰ نقطه جغرافیایی استان فعال هستند و طبق برآوردهای به عمل آمده در سال جاری شاهد تولید ۷۵۰ هزار تن گندم خواهیم بود.

پورمجاهد، برآورد خرید دولتی گندم در سال جاری را ۵۲۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: کارگروه خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در استان، هر ۱۵ روز  یکبار تشکیل خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید