Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

ارزشمندترین دستاورد تعالی دستیابی به مدل مدیریتی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه مهمترین و ارزشمندترین دستاورد جاری سازی مدل تعالی، دستیابی به یک مدل مدیریتی در تفکر، نگرش و عمل به منظور پیگیری امور سازمان است، گفت: این سازمان تنها دستگاه دولتی ادامه دهنده مسیر تعالی است.

ارزشمندترین دستاورد تعالی دستیابی به مدل مدیریتی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی در نشست "تیم رهبری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس" بیان کرد: مدل تعالی به عنوان یک تسهیل کننده مدیریت، ابزار مدیریتی را در اختیار متخصصین مختلف امور کشاورزی قرار می دهد و "تفکر مبتنی بر مدل" از دستاوردهای اساسی آن است.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت ذی نفعان از جمله نکات کلیدی مدل تعالی است، ابراز کرد: در این راستا باید تعامل و روش های ارتباطی خود را با کشاورزان بهبود ببخشیم از این رو تشکیل "باشگاه کشاورزان پیشرو" در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به استقرار و پیاده سازی  مدل EFQM از سال 96 در این سازمان، تصریح کرد: تاکنون این سازمان موفق به دریافت جایزه ی تعالی دو ستاره، سه ستاره و چهارستاره در سطح تقدیرنامه شده و هدف گذاری سال جدید در مسیر تعالی دستیابی به " تندیس بلورین" است.

قاسمی گریزی نیز به تسری مدل تعالی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها  زد و گفت:کتابچه استراتژی نیز به تفکیک هر شهرستان تدوین شده است.

تیم رهبری از جمله تیم های مرتبط به مدل تعالی است که به منظور توسعه و توانمندسازی مهارت های مدیریتی مدیران سازمان در مسیر تعالی و نهادینه کردن چرخه ی بهبود مستمر در عملکرد سطوح مختلف سازمان ایجاد شده است.

اعضای تیم رهبری شامل مدیران سازمان در همه ی رده ها ی مدیریتی و مبتنی بر معیار رهبری مدل تعالی سازمانی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید