Iranian Agriculture News Agency

رفیعی پور اعلام کرد:

واگذاری امور به بخش خصوصی اولویت اصلی سازمان دامپزشکی

تفویض اختیارات و واگذاری امور به بخش خصوصی از مهمترین اولویت‌های سازمان دامپزشکی در کشور است

واگذاری امور به بخش خصوصی اولویت اصلی سازمان دامپزشکی

به گزارش ایانا به نقل از سازمان دامپزشکی، علیرضا رفیعی پور طی سخنرانی خود در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دامپزشکی استان یزد تصریح کرد: موفقیت های بسیار چشمگیر در استانهای مختلف کشور حاصل تفویض اختیار صورت گرفته می باشد.

رفیعی پور با بیان این مهم اظهار داشت: درگیر نشدن با هیچ اپیدمی بیماری‌های دامی در کشور, طی سال 98 نمونه بارز تفویض اختیار و باز بودن دست مدیران کل بوده است.

وی با بیان آنکه دامپزشکی در طول سه سال گذشته با نگاه ویژه‌ در حوزه عبور از تمرکزگرایی و حرکت به سمت تفویض اختیار و تمرکززدایی, گفت: در سطح ملی به وظیفه خود عمل کردیم و هم اکنون با تفویض اختیار صورت گرفته؛ مدیران کل در استان‌ها ور حوزه تصمیم گیری دارای قدرت بیشتر شده و پیرو آن مسئولیت‌های بیشتری هم بر عهده آنها قرار گرفته است.

رفیعی پور یزد را جزو استان های موفق در حوزه واگذاری امور به مردم خواند و تصریح کرد: رکن دوم موفقیت استان یزد, عملکرد خوب در حوزه واگذاری‌ها به بخش خصوصی بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حصول این موفقیت‌ها در شرایط تحریم‌های ظالمانه در طول دو سال گذشته و وجود مشکلات فراوان و همچنین بلایای طبیعی که نقاط مختلف کشور را درگیر کرده بود؛ نشان از تلاش‌های بسیار زیاد صورت گرفته توسط مدیران کل و پرسنل استان‌ها دارد که نتیجه آن موفقیت های چشمگیر در حوزه‌های مختلف بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید