Iranian Agriculture News Agency

تبریک مدیر کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت هفته سلامت

حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

تبریک مدیر کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این پیام حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان ضمن تبریک هفته سلامت به مدافعان سلامت جامعه بخصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، سلامت و بهداشت را یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی نامید.

در متن این پیام تبریک آمده است:

سلامتی بعنوان زمینه توسعه پایدار و رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه ها مد نظر است و  متولیان آن در راستای دسترسی مردم به خدمات مربوطه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

گرامیداشت این هفته، فرصتی مغتنم است تا بر اهمیت و جایگاه بسیار مهم آن در تحقق اهداف این حوزه تأکید شود.

نقش این حوزه برای ایجاد جامعه ای سالم در این برهه شیوع کرونا، بسیار خطیر بوده و آثار و نشانه های آن به خوبی در پیشبرد اهداف کشور نمایان است و طبعا هر میزان در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی شود، جامعه به همان میزان از آن تاثیر خواهد پذیرفت.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور خصوصاً همکارانم در حوزه دامپزشکی، این هفته را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تندرستی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک مدافعان سلامت را مسئلت می نمایم و امیدوارم با مشارکت آحاد جامعه در کنار تلاش مسئولان، اهداف این نظام خصوصا پیش گیری از شیوع بیماری کرونا تحقق یابد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید