Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از پروژه گلار شهرستان صالح آباد

ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به همراه مدیر آب و خاک، فرماندار شهرستان ،مسئول قرارگاه پیشرفت آبادانی امام رضا (ع) ، مدیر عامل آبفای استان ، سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان صالح آباد، مسئولین ادارات و واحدهای تابعه از پروژه های کشاورزی شهرستان صالح آباد بازدید بعمل آوردند.

بازدید رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از پروژه گلار شهرستان صالح آباد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان رضوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: با این حال وقتی با خشکسالی و یا کم بارشی مواجه می شویم و اولویت به تامین آب شرب مردم می رسد مشکلاتی به وجود می آید زیرا که مطرح شدن اولویت آب شرب یعنی کاهش مصرف سهم سایر بخش ها از جمله بخش کشاورزی.

محمدرضا اورانی افزود: آنچه مهم است باید به مردم اطمینان دهیم که دولت با تمام قدرت از مواضع حقوقی و قانونی کشاورزان محترم چه آنهایی که حق آبه دارند و چه آنهایی که ندارند حمایت خواهد کرد زیرا بخشی از چرخه ملی کشور را کشاورزان تامین می کنند و ما باید تلاش کنیم تا آب برای آنها هم فراهم شود

در این بازدید درباره حق آبه و تعویض خط انتقال آب  بحث و گفتگو صورت گرفت. با نظر و درایت ریاست سازمان مقرر شد ضمن تعویض خط انتقال آب شرب از محل قنات روستای گلار جهت تامین آب شرب مردم روستای جنت آباد ، یک حلقه چاه آب در زیر بند بتنی احداثی رودخانه گلار حفر گردد و میزان حق آبه کشاورزان و حق آبه شرب مشخص شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید