Iranian Agriculture News Agency

اجرای مستمرگشت های کنترل ونظارتی دامپزشکی در آستانه ماه مبارک رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضای شهروندان به تامین فرآورده های پروتئینی و شیوع ویروس کرونا، طرح تشدید نظارت بر واحد های عرضه و مراکز طبخ حلیم و رستوران های سطح شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

اجرای مستمرگشت های کنترل ونظارتی دامپزشکی در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش ایانا در استان تهران، مجید محمدیان رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضای شهروندان به تامین فرآورده های پروتئینی و با توجه به شرایط ویژه بوجود آمده در پی شیوع ویروس کویید۱۹ طرح تشدید نظارت بر واحد های عرضه و مراکز طبخ حلیم و رستوران های سطح شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح که  در کلیه مناطق ۲۲گانه  تحت پوشش در حال اجراست، نظارت جدی بر محل تامین فرآورده های خام دامی ،حمل و نقل و شرایط نگهداری و عرضه و همچنین شرایط بهداشتی واحد های هدف انجام می‌شود و باواحد هایی که  ضوابط و مقررات بهداشتی سازمان را رعایت نکرده باشند برخوردمی شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران اضافه کرد: همچنین رعایت بهداشت فردی واستفاده از دستکش ، ماسک ومواد ضد عفونی به صورت ویژه کنترل می شود.

محمدیان در پایان اعلام کرد: این بازدید ها تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و اداره دامپزشکی برای تامین فرآورده های خام دامی سالم از مزرعه تا سفره شهروندان پیش قدم خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید