Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

پایش فروشگاه های عرضه سموم در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: ۸۷ فروشگاه فعال سم فروشی این شهرستان بازدید و 10 فروشگاه غیر مجاز عرضه سم در شهرستان شناسایی و پلمب شد.

پایش فروشگاه های عرضه سموم در مرودشت

عزیز رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایانا در استان فارس با اشاره به اینکه پلمب فروشگاه ها با پیگیری رئیس و اعضای اتحادیه صنف سم فروشان و اعضای اتاق اصناف و نیروی انتظامی شهر رامجرد صورت گرفت، تصریح کرد: بر اساس بازدید­ ­های صورت گرفته به فروشندگان سموم که اقدام به فروش نهاده های قاچاق و تاریخ مصرف گذشته می­کردند در چند نوبت  اخطار کتبی ارائه شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی فروشگاه­های عرضه سموم و نظارت برتوزیع سموم جزو اولویت های جهاد کشاورزی است، افزود: به همین منظور در ابتدای سال جاری با تشکیل کارگروهی متشکل از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، مسئول حفظ نباتات، عضو هیئت مدیره اتحادیه سموم، نماینده اداره صنعت معدن و تجارت نماینده تعزیرات، اتاق اصناف و  نماینده نیروی انتطامی تشکیل شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه سلامت مردم در گرو برخورد با ورود و استفاده از سموم قاچاق و غیر استاندارد است، اظهار کرد: روند بازرسی و پایش فروشگاه­های عرضه سموم نباتی در شهرستان ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید