Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین:

به صادر کنندگان بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از تخصیص تسهیلات صادراتی به صادر کنندگان متقاضی در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: افراد متقاضی به منظور بررسی مدارک به این مدیریت مراجعه کنند.

به صادر کنندگان بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی همتی تصریح کرد: براساس اعلام مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات صادراتی تلفیقی بین بانک های عامل و صندوق توسعه ملی با کارمزد 14.5 درصد به واجدین شرایط پرداخت می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: تسهیلات موصوف به افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند و تا کنون از صندوق توسعه ملی موفق به اخذ تسهیلات نشده اند یا نسبت به تسویه آن اقدام کرده اند تعلق خواهد گرفت.

به گفته وی، افراد متقاضی پس از ارائه مدارک به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس معرفی تا پس از بررسی توسط بخش تخصصی و  تائید کارگروه تسهیلات بانکی استان به بانک های کشاورزی و توسعه صادرات معرفی شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اشاره به ضرورت تامین اعتبار و سرمایه در گردش صادر کنندگان برای حمایت از صادرات و تولیدات بخش کشاورزی، ابراز کرد: صادر کنندگان بخش کشاورزی قیروکارزین به منظور بهره مندی از شرایط حاضر هر چه سریعتر مراجعه کنند.

همتی یاد آور شد: از شهرستان قیروکارزین محصولات متنوعی مانند انواع مرکبات، خرما و  محصولات صیفی به کشور های حوزه خلیج فارس، پاکستان، روسیه، ترکیه، عراق و برخی از کشور های اروپایی صادر می شود.

او تاکید کرد: سال گذشته صرفا بیش از 2800 تن از محصول "ملون" این شهرستان به مقصد کشور روسیه بارگیری و ارسال شده است. 

قیروکارزین در 169 کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید