Iranian Agriculture News Agency

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان در سال 99

اولین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با حضور روسای ادارات ستادی فنی در سال 1399 برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در ابتدای این جلسه دکتر مهدی حامی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، در خصوص آخرین وضعیت بیماری های دام، طیور و آبزیان در سطح استان مواردی را بیان نمود و بر ضرورت انجام برنامه واکسیناسیون دامها در فصل و زمان مقرر، در جهت پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و عدم تاثیر پذیری از شرایط قرنطینه ای به وجود آمده در اثر شیوع بیماری کرونا، با رعایت کامل موارد بهداشتی و پیشگیرانه تاکید کرد. در ادامه این جلسه نیز ارتقاء کیفیت ماموریتهای فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در سال جدید علاوه بر بازدید ها و ماموریتهای مستمر فنی، بر کیفیت و هدفمندی این ماموریتها افزوده شود.

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان در سال 99

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در ابتدای این جلسه مهدی حامی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، در خصوص آخرین وضعیت بیماری های دام، طیور و آبزیان در سطح استان مواردی را بیان نمود و بر ضرورت انجام برنامه واکسیناسیون دامها در فصل و زمان مقرر، در جهت پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و عدم تاثیر پذیری از شرایط قرنطینه ای به وجود آمده در اثر شیوع بیماری کرونا، با رعایت کامل موارد بهداشتی و پیشگیرانه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه نیز ارتقاء کیفیت ماموریتهای فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در سال جدید علاوه بر بازدید ها و ماموریتهای مستمر فنی، بر کیفیت و هدفمندی این ماموریتها افزوده شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید