Iranian Agriculture News Agency

ورود پرندگان مهاجر به سد نعمت‌آباد اسدآباد

​رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت : به علت شرایط، وسعت و آبگیری سد در بارش های اخیر در حال حاضر بیش از ۵۰۰ قطعه از پرندگان مهاجر در سد نعمت آباد حضور دارند.

ورود پرندگان مهاجر به سد نعمت‌آباد اسدآباد

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان همدان ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسد آباد  از حضور پرندگان مهاجر در سد نعمت آباد اسدآباد خبر داد و اظهار داشت : به علت شرایط، وسعت و آبگیری سد در بارش های اخیر در حال حاضر بیش از ۵۰۰ قطعه از پرندگان مهاجر در سد نعمت آباد حضور دارند .

 روح الله زال پور ، باکلان(قره غاز)، پرستوی دریایی، مرغابی، اردک سبز و گاوچرانک را از جمله پرنده های مهاجر سد نعمت آباد عنوان کرد و یادآور شد: تالاب طبیعی پیرسلمان نیز از نظر تنوع گیاهی و جانوری وضعیت مناسبی داشته و بیش از ۱۵۰ قطعه پرنده از جمله حواصیل، چنگر نوک سرخ و معمولی، کشیم و حواصیل در اطراف تالاب در حال زیست هستند اما هنوز پرندگان مهاجر در تالاب پیرسلمان حضور نیافته اند.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآبادگفت : در حال حاضر هر گونه شکار و زنده گیری هر گونه پرنده با هر روش صید ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید