Iranian Agriculture News Agency

مسئول صدور پروانه های جهاد کشاورزی فارس:

تمدید مهلت مجوزهای فعالیت های کشاورزی در فارس

مسئول صدور پروانه ها و مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با هماهنگی استانداری فارس و وزارت جهاد کشاورزی همه مجوزهای صادره واحدهای تولیدی بخش کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه اعتبار خواهند داشت.

تمدید مهلت مجوزهای فعالیت های کشاورزی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید جواد امامی ابراز کرد: با توجه به شرایط خاص به دلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت و ایمنی کارکنان، دستگاه های اجرایی، ارباب رجوع و کاهش ترددهای غیر ضروری خدمات مورد نیاز صاحبان پروانه های بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه بدون نیاز به تمدید پروانه ارائه می شود.

به گفته وی؛ صدور تمام مجوزهای جدید اعم از پروانه تاسیس و بهره برداری، مجوز فعالیت و...که مستلزم مراجعه حضوری است به پس  از تاریخ مذکور موکول شده است.

امامی ابراز کرد: هماهنگی لازم با سایر دستگاه ها خدمات رسان به کشاورزان که با پروانه دارای اعتبار خدمات مرتبط با تامین انواع انرژی، سوخت، تسهیلات و... را ارائه می دهند صورت گرفته تا بهره برداران دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تمام مراحل صدور موافقت های اولیه، پروانه های تاسیس و بهره برداری از طریق سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای کشاورزی خدمات الکترونیک به آدرس eagri.maj.ir انجام می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید