Iranian Agriculture News Agency

شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در جهاد کشاورزی استان هرمزگان/ توزیع کمک های جهادگران بین نیازمندان

جلسه هماهنگی طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان طی نشستی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در جهاد کشاورزی استان هرمزگان/ توزیع کمک های جهادگران بین نیازمندان

به گزارش خبرنگار ایانا از استان هرمزگان، جلسه هماهنگی طرح رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با حضور مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی،معاون فرهنگی مرکز مقاومت بسیج وزارت و حجت الاسلام شرفی نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان،  بارانی فرمانده بسیج سازمان جهادکشاورزی و جمعی از دیگر مسوولین حوزه نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان پایگاه بسیج سازمان های جهادکشاورزی استانها به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شرفی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی  در این نشست ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی ، اظهار کرد: قرارگاه ملی کمک مومنانه به واقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است که نیمه شعبان به آن اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در ادامه بیان داشت: هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا است که از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.

حجت الاسلام شرفی با بیان اینکه این پویش‌ها در عین حال که بستر مناسبی برای تحقق نیت‌های خیرخواهانه مردم فراهم کرده، موجب هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تشکل‌ها نیز شده است، خاطرنشان ساخت: کارکنان سازمان جهادکشاورزی هرمزگان می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 929908213 و یا شماره کارت 6037701612109352 به نام فرمانده پایگاه بسیج سازمان واریز کرده و کمکهای غیر نقدی را به پایگاه مقاومت بسیج تحویل کنند.

وی با اشاره به اینکه این کمکها با محوریت نظر نماینده ولی فقیه استان هرمزگان بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: در وهله نخست این کمکها بین همکاران خدماتی و بازنشستگان نیازمند و مابقی با نظر حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان هرمزگان بین نیازمندان سطح شهر توزیع می شود.

بارانی فرمانده بسیج سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز در این جلسه ضمن تشکر از همراهی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان اظهار کرد: فعالیت های ارزشمندی در راستای کمک به نیازمندان در قالب تهیه و تدارک اقلام موردنیاز و ایجاد حساب بانکی جهت واریز کمک های نقدی و غیر نقدی همکاران و خیرین انجام شده است.

مراد بارانی افزود: به حول قوه الهی در اواخر هفته جاری این کمک ها در قالب کمک های جهادگران هرمزگان به  مردم نیازمند توزیع می شود.

گفتنی است؛ یک دستگاه کارتخوان نیز در سازمان جهت سهولت در واریز کمک های نقدی همکاران سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان قرار گرفته است.   

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید