Iranian Agriculture News Agency

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی استان همدان

​مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: سال گذشته در استان بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در بخش کشاورزی ایجاد شد.

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی استان همدان

علی نقی ئی، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ایانا در همدان گفت: پارسال ۵۱۲ میلیارد تومان بر اساس پروانه‌های صادر شده مشاغل در بخش کشاورزی استان سرمایه گذاری صورت گرفت.

وی از ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۶۶ نفر با این سرمایه گذاری‌ها خبر داد و افزود: ما پارسال با نگاه مثبت مدیران استان و همراهی بانک‌ها به بخش کشاورزی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم و هم اکنون ۱۴۴ میلیارد تومان پرونده برای پرداخت تسهیلات در بانک‌ها داریم.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تامین اعتبارات پارسال تا پایان شهریور ادامه دارد گفت: با تامین منابع یارانه‌ای امیداریم جذب تسهیلات بخش کشاورزی استان را به ۵۵۰ میلیارد توما ن برسانیم.

نقی ئی از در دست اجرا بودن ۷۷۰ طرح صنعتی و صنایع کوچک اقتصادی و توسعه کشاورزی در استان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۰ و حد اکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسند.

وی با اشاره به ایجاد حداقل ۴ هزار و ۵۰۰ اشتغال جدید با این طرح‌ها افزود: دغدغه امروز ما بر طرف کردن مشکلات بر سد راه سرمایه گذاری‌های جدید، کاهش خسارات به کشاورزان و سرمایه گذاران از طریق، سیل، تحریم ها، شیوع کرونا و نوسانات بازار است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید