Iranian Agriculture News Agency

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی :

سرمایه گذاران بازوی حمایتی در بخش کشاورزی هستند

منتخب مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : سرمایه گذاران بعنوان بازوان حمایتی در بخش کشاورزی محسوب می شوند بنابراین باید توجه ویژه ای به آنها شود .

سرمایه گذاران بازوی حمایتی در بخش کشاورزی هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین لطف اله سیاهکالی در دیدار با فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با حضور معاونین این سازمان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود : باید به بخش خصوصی توجه ویژه ای شود اگر ما به این بخش توجه کنیم تحولی در امور خواهیم داشت.

وی اظهار کرد : جهاد کشاورزی از جمله نهاد هایی است که هم سرمایه گذار دولتی و خصوصی دارد و در آن تخصص  بالا است و به راحتی می توان امور را  با وحدت رویه  پیش برد.

سیاهکالی تصریح کرد : سرمایه گذار بدنبال این است که با سرمایه خود کسب و کارش رونق بگیرد و درامدی کسب کند که طبیعی است ؛ هر زمان  که سرمایه اش دچار آسیب و ضربه شود فرار خواهد کرد و اگر سرمایه گذار  را بدرستی هدایت و حمایت نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

سیاهکالی خاطر نشان ساخت : در تنظیم بازار  بایستی همه موارد رعایت و حفظ شود اما متاسفانه چندگانگی تصمیم گیری در تنظیم بازار مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اگر کشاورزان  گندم کار و دامداران فعالیت نداشته نباشند ما کاره ای نیستیم بنابراین  باید  از تولید کنندگان حمایت کرد.

سیاهکالی خاطر نشان ساخت : مقررات ما بسیار مشکل دارد و بایستی بخش دولتی مشکلات و راهکارهای مناسب را ارائه دهد تا نمایندگان در مجلس از کشاورزان و سرمایه گذاران دفاع کنند تا در اصلاح قانون دخالت و بخش خصوصی قدرت بیشتری بگیرد.

این نماینده منتخب استان تاکید کرد : نباید اجازه داد تا بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری متضرر شود البته متاسفانه دولت با دخالت های خود باعث ایجاد مشکل برای سرمایه گذاران  شده است .

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، نماینده منتخب مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت صادرات و واردات استان اشاره کرد و گفت : متاسفانه در امر صادرات و واردات ؛ برنامه ریزی منسجمی وجود ندارد بنابراین سرمایه گذار دچار سردرگمی می شود و این این امر باعث از دست دادن بازارهای خارجی و مشکل برای تولید کننده داخلی خواهد شد.

سیاهکالی  افزود : ذی نفعان باید مقررات را تنظیم  و مجلس تصویب و سپس بخش خصوصی آن را اجرا کند و متاسفانه در حوزه مقررات نویسی دچار مشکل هستیم.

نماینده منتخب استان در ادامه گفت :  یکی از مشکلات ما اشتغال است که باید با راهکارهای مناسب  و سرمایه مردم را درجهت ایجاد اشتغال سوق داد.

وی افزود :  سود بانکی هم نباید بیشتر از سود تولید کننده باشد واین شیوه باعث شده سرمایه گذار و بهره بردار دچار مشکل شود.

وی بر لزوم اهمیت توانمند کردن افراد برای سرمایه گذاری در بخش های متختلف توسط دولت تاکید کرد.

نماینده منتخب استان یاد آور شد : نمایندگان دنبال مطالبات مردم هستند بنابراین انتظار ما بر این است که با ارباب رجوع و  مردم  با چهره باز برخورد شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید