Iranian Agriculture News Agency

با صدور پیامی؛

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انتصاب وزیر جهاد کشاورزی را تبریک گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی انتصاب دکتر کاظم خاوازی را به سمت وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انتصاب وزیر جهاد کشاورزی را تبریک گفت

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی انتصاب دکتر کاظم خاوازی را به سمت وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر خاوازی

وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام و احترام، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد و ایام متبرک ماه عزیز شعبان، انتصاب جنابعالی به مسئولیت پرافتخار خدمتگزاری به مردم عزیزمان در سنگر وزارت جهاد کشاورزی را تبریک عرض می نمایم. امید آن که این وزارتخانه – که شاید به نوعی میراث دار دو وزارتخانه سابق کشاورزی و جهاد سازندگی به حساب می آید – به سکان داری جنابعالی، با روحیه و نرم افزار جهادی و با اصرار بیشتر بر سبقه جهاد سازندگی آن، به دست آوردهای روزافزون و متنوع، به‌ویژه در راستای عملیاتی کردن هدفگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال حاضر – جهش تولید – موفق گردد.

اینجانب و همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص همکاری ها و هم افزایی های فرهنگی در این خصوص یا درباره هرآنچه تشخیص جناب عالی باشد، اعلام آمادگی می‌کنیم.

ان شاءالله به مدد الهی و به برکت ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) در خدمت به نظام عزیز جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمد قمی

۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

۱۹ شعبان المعظم ۱۴۴۱ هجری قمری

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید