Iranian Agriculture News Agency

در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی اعلام شد:

گزارش سازمان دامپزشکی از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در نوروز 1399

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی در سال ۱۳۹9 ارائه کرد.

گزارش سازمان دامپزشکی از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در نوروز 1399

به گزارش ایانا، در نامه دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی آمده است: سازمان دامپزشکی در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی، در اقصی نقاط کشور با برنامه ریزی و بسیج کلیه نیروهای کارشناسی مشتمل بر  47 هزار و 735 نفر-کارشناس در قالب یک هزار و ۸۵۲ اکیپ-روز نظارتی و 25 هزار و 937 اکیپ-روز بازرسی ویژه کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی از تاریخ ۲۵ اسفند 1398 تا ۱۵ فروردین 1399 بر تولید و عرضه فرآورده خام دامی مصرفی شهروندان نظارت کردند.

این گزارش می افزاید: در اجرای طرح مذکور از ۱۲۳ هزار و 632 مرکز تولید، کشتار، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی، ۱۵۶ هزار و ۱۷۰ مورد بازدید و میزان ۶۶۲ هزار و ۲۴9 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و ناسالم توقیف و با معرفی 927 واحد متخلف به مراجع قضایی، نسبت به تعطیلی ۴۸۲ واحد اقدام شده است. ضمنا با ۱۰۵۷ هفت دستگاه خودرو عرضه کننده غیرمجاز فرآورده های خام دامی در ایام یادشده برخورد قانونی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید