Iranian Agriculture News Agency

بسیج مهندسی کشاورزی خراسان شمالی ۲۰ هزار ماسک توزیع کرد

مسئول سازمان بسیج مهندسی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: مهندسان عضو این سازمان برای کمک به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در روزهای کرونایی، ۲۰ هزار ماسک تهیه و در مناطق محروم توزیع کردند.

بسیج مهندسی کشاورزی خراسان شمالی ۲۰ هزار ماسک توزیع کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، زکریا محمدیاران گفت: توزیع ماسک، با هماهنگی بسیج سازندگی، در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین انجام شده است.

وی افزود: با شیوع کرونا و افزایش نیاز به اقلام بهداشتی، برنامه ریزی برای پاسخ به این نیاز انجام شد و گروه های جهادی، برای اقدامات مختلف سازماندهی شدند.

محمدیاران گفت: برای تامین ماسک، دوخت این محصول بهداشتی در منازل در دستور کار قرار گرفت و پارچه ها تامین و در اختیار مهندسان قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج مهندسی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی اظهار داشت: تاکنون ۲۰ هزار ماسک به وسیله بسیج مهندسان کشاورزی دوخته و توزیع شده است و علاوه بر آن، گروه های جهادی بسیج مهندسی کشاورزی، در شهرستان های بجنورد و اسفراین نسبت به ضدعفونی مناطق مختلف حاشیه شهرها و روستاها اقدام کرده اند.

محمدیاران خاطرنشان کرد:  گروه جهادی، به صورت خودجوش، هر شب، به جز شب های بارانی، نسبت به ضدعفونی کردن مناطق مختلف در حاشیه شهرها و روستاها اقدام کرده اند.

مسوول سازمان بسیج مهندسی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: همچنین، بسته های حمایتی در برخی مناطق محروم شهرستان شیروان و اسفراین توزیع شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید