Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین :

3800 شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد

معاون برنامه ریزی اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : سال گذشته سه هزار و ۸۴۸ شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد.

3800 شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد

به گزارش  خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمید رضا تبسمی با اشاره به نقش تسهیلات مالی یاد شده در تکمیل و توسعه طرح های کشاورزی، اظهار کرد: سال گذشته سه هزار و ۸۴۸ شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد که تسهیلات اعطایی به بخش کشاورزی نقش پررنگی در ایجاد این شغل ها داشته است.

این مسوول اظهار کرد: با ایجاد این میزان شغل، تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین در سال گذشته که سه هزار و ۸۷۱ نفر بود بیش از ۱۰۰ درصد محقق شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: از اشتغال های ایجاد شده در کشاورزی استان در سال گذشته ۹۸۲ شغل به شهرستان تاکستان اختصاص داشت و ۹۶۳ شغل مربوط به شهرستان بویین زهرا، ۹۶۲ شغل مربوط به شهرستان قزوین، ۴۶۱ شغل مربوط به شهرستان آبیک، ۳۱۱ شغل مربوط به شهرستان البرز و ۱۹۲ شغل نیز مربوط به شهرستان آوج بود.

تبسمی اظهار کرد: همه مشاغل ایجاد شده یاد شده راستی آزمایی شده و برای شغل های ایجاد شده در سازمان تامین اجتماعی کد جدید تعریف شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید