Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

نقش موثر دکتر خاوازی در همبستگی «تحقیقات» و «اجرا» در بخش کشاورزی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: در زمان ریاست دکتر خاوازی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، پیوند و همبستگی بخش‌های «تحقیقات» و «اجرا» در بخش کشاورزی محقق شد.

نقش موثر دکتر خاوازی در همبستگی «تحقیقات» و «اجرا» در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، مهندس عباس کشاورز در جلسه معاونین امور مجلس دستگاه‌های اجرایی ضمن تشکر از دولت برای انتخاب دکتر کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: وزیر پیشنهادی دولت همراهی خوبی در برنامه های خوداتکایی گندم، ارتقای کیفیت کود در کشور، بررسی مطالعات خاک در الگوی کشت و رده بندی خاک داشته است.

وی ادامه داد: دکتر خاوازی همچنین در امور مدیریتی نیز بعد از انتصاب به عنوان معاون آموزش و ترویج و سپس ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نقش موثری ایفا کرده است.

کشاورز با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دولت در کار بسیار جدی و با برنامه است، افزود: همچنین او بسیار به برنامه‌های خود پایبند است و در جهت اجرای آن تلاش می‌کند.

کشاورز با اشاره به اینکه بزرگان بخش کشاورزی نظر مثبتی نسبت به وزیر پیشنهادی دولت دارند، افزود: شخصا نیز خوشحال خواهم شد که عنان بخش کشاورزی به دست جوان توانا، دانا، با برنامه، پرتلاش و اهل فکر واگذار شود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیوند تحقیقات و بخش اجرا در زمان ریاست دکتر خاوازی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، گفت: دکتر خاوازی برای پیوستگی «تحقیقات» و «اجرا» در بخش کشاورزی بسیار تلاش کرد و با ایجاد نظام نوین ترویج و بهره‌گیری از محققان معین سبب اتصال این دو بخش شده است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بخش کشاورزی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سایر ابعاد مظلوم واقع شده است، افزود: امیدوارم با انتخاب وزیر پیشنهادی دولت توسط نمایندگان مجلس، سبب تعالی بیش از ۴ میلیون خانواده بخش کشاورزی شویم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید