Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار سمنان:

روستائیان استان سمنان غربالگری شدند؛ غربالگری 142 هزار روستائی در طرح بسیج ملی غربالگری در استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: 142 هزار نفر از روستاییان و استان سمنان در قالب طرح بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگری شده اند.

روستائیان استان سمنان غربالگری شدند؛ غربالگری 142 هزار روستائی در طرح بسیج ملی غربالگری در استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت جهاد کشاورزی، شهرداری، سپاه، بسیج، ارتش، و منابع طبیعی در موضوع ضدعفونی معابر شهری اظهار داشت: تمامی شهرهای استان سمنان هر سه روز یکبار به طور کامل ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

وی گفت: از انتشار ویروس کرونا با ضدعفونی و گندزدایی معابر پررفت و آمد شهری جلوگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: ضدعفونی و گندزدایی روستاهای استان سمنان نیز در دستور کار قرار دارد و تا کنون 602 مورد ضدعفونی و گندزدایی روستاهای سراسر استان به همت دهیاری ها و گروه های جهادی انجام شده است.

فخری بیان کرد: در حال حاضر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه آغاز شده است تا 23 فروردین ماه در استان سمنان ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس آنچه اعلام شده است از بیست و سوم فروردین ماه مشاغل کم خطر می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: آغاز فعالیت مشاغل کم خطر به معنی عادی شدن اوضاع و رفع بیماری و مهار کرونا نیست؛ بنابراین لازم است همچنان عموم مردم استان سمنان در رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی نهایت همکاری و جدیت را داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید