Iranian Agriculture News Agency

ممنوعیت ورود گوشت مرغ به چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گوشت مرغ از استان‌های همجوار به چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانویه خبر داد

ممنوعیت ورود گوشت مرغ به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری از تولید و آماده توزیع شدن ۷۰۰ تن مرغ بالای ۴۰ روزه در مرغداری‌های استان در ماه نخست امسال خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، حداقل  ۲۰ درصد این میزان مرغ گرم با قیمت مصوب هر کیلوگرم  ۱۲۹ هزار ریال از سوی اداره پشتیبانی امور دام استان خریداری و ذخیره‌سازی می‌شود.

وی از آماده شدن ۶۵۰ هزار قطعه مرغ برای عرضه به بازار مصرف در این استان خبر داد و افزود: با آغاز خرید تضمینی، گوشت سفید مورد نیاز ماه مبارک رمضان امسال در استان ذخیره‌سازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور تامین مواد پروتئینی استان و تعادل در بازار مصرف در ماه‌های آینده، روزانه افزون بر ۶۰ تن مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب در این استان توزیع خواهد شد.

نصیری با تأکید بر ممنوعیت ورود گوشت مرغ از استان‌های همجوار به این استان تا اطلاع ثانویه، خاطرنشان کرد: کشتارگاه‌های طیور نیز ملزم به فعالیت شبانه‌روزی در کشتار، بسته‌بندی و انجماد کردن مرغ تضمینی خریداری شده پشتیبانی امور دام استان با حداکثر ظرفیت هستند. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید