Iranian Agriculture News Agency

با هدف آمادگی بهداشتی در مقابله با حملات بیولوژیکی و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع ؛

رزمایش پدافند زیستی مقابله با کرونا در سازمان جهادکشاورزی استان تهران برگزار شد

فرمانده بسیج پایگاه جوادالائمه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از برگزاری رزمایش پدافند بیولوژیکی بسیج در این سازمان به مناسبت میلاد پر برکت حضرت علی اکبر(ع) و با هدف آمادگی بهداشتی در مقابله با حملات بیولوژیکی و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع خبر داد.

رزمایش پدافند زیستی مقابله با کرونا در سازمان جهادکشاورزی استان تهران برگزار شد

به گزارش ایانا در استان تهران، فریبرز بازیار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و فرمانده پایگاه بسیج جوادالائمه گفت: صبح امروز، رزمایش ملی پدافند زیستی مقابله با ویروس کرونا صبح امروز (یکشنبه) در جهاد کشاورزی استان تهران همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به رعایت پروتکل بهداشتی در تمام مراحل رزمایش، گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی‌کننده محیطی و سازمانی، توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز همکاران سازمان و شروع عملیات غربالگری همکاران (تست تب‌سنجی) در محل میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان از جمله فعالیت‌های این رزمایش است.

بازیار ادامه داد: همچنین استقرار اعضای میز خدمت ملبس به لباس بسیجی و استقرار نیروهای عمل‌کننده رزمایش در حوزه ستاد از دیگر اقدامات انجام‌شده در این رزمایش بود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی بهداشتی در مقابله با حملات بیولوژیکی و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع اعلام کرد و افزود: در این رزمایش بسیجیان از ابتدای صبح در محل میزخدمت سازمان حاضر و به انجام مشاوره بهداشتی به همکاران، توزیع بسته‌های بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی محیطی پرداختند.

به گفته فرمانده بسیج پایگاه جوادالائمه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، انتشار گسترده تصاویر و کلیپ با هشتگ #مدافعان_سلامت توسط گردان سایبری فضای مجازی پایگاه ها  در شبکه های اجتماعی از دیگر بخش های این رزمایش به شمار می رود.

گفتنی است : رزمایش سراسری بیولوژیک مقابله با ویروس کرونا توسط بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه در ۸۹۰ پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور انجام شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید