Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

اقدام جهادگرانه بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی؛ بسیجیان برخی از روستاهای استان سمنان را ضدعفونی کردند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدام جهادگرانه بسیجیان این سازمان در مقابله با شیوع کرونا گفت: بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدام به ضدعفونی برخی از روستاهای استان سمنان کردند.

اقدام جهادگرانه بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی؛ بسیجیان برخی از روستاهای استان سمنان را ضدعفونی کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، عبدالله قربانیان اظهار کرد: درراستای کنترل شیوع و بروز بیماری کرونا کارکنان بسیجی اداره کل دامپزشکی استان به همراه سایر همکاران بسیجی سازمان جهاد کشاورزی با عنوان گروه جهادی حیدریون و مشارکت دهیاری روستای فولاد محله اقدام به ضدعفونی محیطی در روستای فولاد محله کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این اقدام 100 لیتر ضدعفونی از سوی اداره کل دامپزشکی استان سمنان تهیه شد و با تعداد 3 دستگاه خودرو عملیات ضدعفونی محوطه‌های روستای فولاد محله انجام شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه همه ما باید به‌نوعی برای مقابله به شیوع کرونا انجام وظیفه کنیم تصریح کرد: پزشکان و پرستاران و در مجموع کادر درمانی به‌عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و جان خود را برای حفظ سلامتی مردم در کف دست قرار دارند و ازاین‌رو همه ما باید به‌نوعی به کمک مدافعان سلامت برویم و باری را از روی شانه‌های آنان برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید