Iranian Agriculture News Agency

با برگزاری مراسم تقدیر و معارفه؛

فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان شد

با برگزاری مراسمی با حضور استاندار کردستان فرید سپری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان معرفی شد.

فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان،  در حالی که هفته قبل حکم ریاست فرید سپری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان صادر شده بود که مراسم معرفی وی با حضور استاندار کردستان برگزار شد.

در جریان برگزاری این مراسم که با حضور حداقلی مدیران و مسئولان و همچنین اصحاب رسانه برگزار شد، استاندار کردستان در سخنانی به ظرفیت‌های بخش کشاورزی در این استان اشاره کرد و خواستار بهره برداری از تمامی ظرفیت‌ها در راستای کمک به توسعه استان کردستان شد.

وی افزود: بخش کشاورزی در صورت وجود برنامه ریزی مناسب می تواند پیشران توسعه همه جانبه در استان کردستان باشد و به همین دلیل باید از کشاورزان در این استان به صورت ویژه حمایت شود.

خالد جعفری رئیس سابق جهاد کشاورزی کردستان که هم اکنون به عنوان معاون اقتصادی استانداری کردستان فعالیت می‌کند، نیز در سخنان یادآور شد: تلاش های بسیار خوبی در راستای ارتقای زیرساخت‌هایی بخش کشاورزی استان صورت گرفته و انتظار می‌رود که این روند همچنان به صورت ویژه ادامه داشته باشد.

در جریان برگزاری این مراسم فرید سپری رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در سخنانی گفت: انشالله در سایه حمایت های همه جانبه و تلاش جمعی بتوانیم اقدامات خوبی را در راستای توسعه بخش کشاورزی در استان کردستان برداریم.

فرید سپری رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیش از این به عنوان معاون رئیس سازمان و همچنین رئیس جهاد کشاورزی شهرستان های مختلف استان کردستان سابقه فعالیت دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید