Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان

اقتصاد کردستان بر پایه کشاورزی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اقتصاد استان جز چند مورد استثنا، بر پایه کشاورزی است و به همین منظور بخش کشاورزی در این استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اقتصاد کردستان بر پایه کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نظر تشکیلات دولتی، جهاد کشاورزی یکی از گسترده‌ترین و موثرترین دستگاه‌های دولتی در استان است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارتباط کاری با تمام دستگاه‌های استان داریم و این روند را برای شناخت از میزان تلاش و توانایی بخش‌های مختلف فراهم کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی دارای نیروهای خوش‌فکر و دلسوز و پای کار و تشکیلات با برنامه‌ای است.

وی با بیان اینکه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همواره نیاز به اطلاعات به‌روز از بخش‌های مختلف داریم، گفت: گاهی اوقات ضرورت ایجاب می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات جمع‌آوری شود که جهاد کشاورزی یکی از دستگاه‌هایی است که خیلی به‌روز و به موقع در این حوزه عمل می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: تمام اطلاعاتی که مطالبه کرده‌ایم در کوتاه‌ترین زمان توسط این سازمان تهیه و در اختیار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی در استان در استفاده از دستاوردهای علمی و به‌روز هم جایگاه بسیار خوبی در بین دستگاه‌ها و ادارات دارد.

وی گفت: جهاد تشکیلات عظیم و بزرگی است و به نوعی می‌توان ستون فقرات استان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اقتصاد استان به جز چند مورد استثنا، بر پایه کشاورزی است و به همین منظور بخش کشاورزی در این استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان، ابراز امیدواری کرد، در مسند مدیریتی جدید که از گستردگی به مراتب بیشتری برخوردار است، با موفقیت ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان هم از چهره های خوش‌نام و دلسوز و مسلط به بخش کشاورزی و دارای تجربیات گرانسنگی است که امیدواریم در دوره جدید سازمان جهاد کشاورزی به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

وی گفت: شرایط اقتصادی کشور شرایط بسیار سختی است که سال گذشته بخش کشاورزی نجات‌دهنده بخش اقتصاد کشور بود و تقریبا رشد 8 درصد داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تاکید کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی استان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد چرا که این بخش ظرفیت ایجاد اشتغال و ثروت دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید