Iranian Agriculture News Agency

تفرج‌گاه‌های طبیعی استان فارس در روز طبیعت مسدود است

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از مسدود بدون ورودی کلیه پارک های جنگلی و تفرج گاه های طبیعی استان فارس در روز طبیعت خبر داد.

تفرج‌گاه‌های طبیعی استان فارس در روز طبیعت مسدود است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، شهرام منتصری تصریح کرد: در پی اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و هم راستا با طرح فاصله گذاری اجتماعی با هماهنگی و همکاری فرمانداران، شهرداران، عوامل قضایی، نیروی انتظامی و راهداری و همکارانمان در ادارات منابع طبیعی شهرستانهای استان، کلیه مبادی ورودی به پارک های جنگلی و تفرج گاه های طبیعی در سرتاسر استان فارس مسدود و از ورود افراد به این مکان ها جلوگیری خواهد شد .

وی از مردم فهیم و طبیعت دوست استان فارس خواست تا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امسال روز طبیعت را در منزل سپری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ابراز امیدواری کرد که به زودی این مشکل نیز برطرف شود تا بتوانیم از طبیعت زیبا و بهار دل انگیز همچون گذشته بهره مند شویم.

منتصری ابراز کرد: پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های طبیعی تا زمان اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا همچنان مسدود خواهد بود و در صورت مشاهده ورود غیر قانونی افراد به این عرصه ها با آنها برابر قانون رفتار خواهد شد.

منتصری همچنین با اشاره به استقرار اکیپ های کنترل کوچ بهاره در مبادی شهرستان های جنوبی استان فارس، از عشایر کوچ رو خواست تا ضمن رعایت تقویم کوچ ، از انجام کوچ زودهنگام خودداری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید