Iranian Agriculture News Agency

در تعطیلات نوروزی؛

حاملین هیزم غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان متخلفان حمل هیزم غیر مجاز جنگلی شناسایی و دستگیر شدند.

حاملین هیزم غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید روستا تصریح کرد: نیروهای منابع طبیعی حین انجام ماموریت و گشت زنی در بخشهایی از مناطق جنگلی این شهرستان موفق به کشف یک باب کوره ذغالی غیر مجاز و شناسایی متخلفان شدند.

این مقام مسئول افزود: این افراد در حال تخریب عرصه های جنگلی و جمع آوری هیزم بودند که با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

روستا اظهار کرد: با توجه به احتمال تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در ایام تعطیلات نوروزی، گشت ویژه نیروهای حفاظتی به صورت شبانه روزی در دستور کار یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان بوده است.

به گفته وی، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی تمام وقت، خصوصا در ایام تعطیل در حالت آماده باش کامل برای حفاظت از عرصه ها و مقابله با متجاوزان هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت از مردم طبیعت دوست شهرستان خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه های منابع طبیعی، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید