Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان در پیامی فرا رسیدن روز ۱۲ فروردین، روز «آری» به جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان،  درجانی در پیامی فرا رسیدن روز ۱۲ فروردین، روز «آری» به جمهوری اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: در ۱۲ فروردین مردم ایران نشان دادند که جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی را در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت ایران با رای ۹۸/۲ درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند تا نظام جمهوری اسلامی مستقر شود، افزود: گرچه در این سال ها برای حفظ استقلال هزینه‌هایی را پرداخت کرده ایم و دشمنان این مرز و بوم با طراحی توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخیصت‌های سیاسی، تحریم اقتصادی و در ادامه ایجاد موانع در دست یابی به فناوری صلح آمیزهسته‌ای سعی در خدشه دار کردن استقلال ملت عزیز ایران داشته و دارند اما همواره بر این باور بوده ایم که اساس جمهوریت و اسلامیت اصل جدا ناپذیر در نظام حکومتی ایران است که برای تثبیت، استمرار و تداوم آن شهیدان زیادی را تقدیم کرده ایم.

مهندس درجانی در ادامه ضمن تبریک اعیاد عظیم شعبانیه به ویژه میلاد فرخنده منجی عالم بشریت در آغازین روزهای بهار طبیعت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال ۹۹ به سال «جهش تولید» تصریح کرد: سالی که با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای شعارهای سال های گذشته همچون «اقتصاد مقاومتی»، «رونق کسب و کار و تولید داخلی» به سال «جهش تولید» نامگذاری شده است می بایست همه جانبه به تحقق شعار نظام جمهوری اسلامی تجلی یافته و اقتدار ملی را به نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: برای گرامیداشت یوم الله۱۲ فروردین می کوشیم تا با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بخشیدن به شعار سال همچون همیشه از این میزان و ترازو انقلاب اسلامی که خواست عمومی ملت ایران بوده و هست حراست و پاسداری کنیم. مهندس درجانی اضافه کرد: ملت شریف ایران «استقلال»، «آزادی» خود را در زیر سایه «جمهوری اسلامی» شرافتمندانه پاس داشته و حول محور وحدت و ولایت، در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... با مدیریتی جهادی در میدان عمل خوش درخشنده اند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به عنایات حضرت حق در گام دوم انقلاب نیز همسو با ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب در صیانت از «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر خواهیم ایستاد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید