Iranian Agriculture News Agency

در آستانه روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی؛

دشتِ بَنه قیروکارزین خالی از گردشگران و مردم محلی

فرماندار شهرستان قیروکارزین در پایان بازدید از مراتع و مناطق طبیعت گردی دشته بنه گفت: این تفرجگاه بر خلاف سنوات گذشته خالی از مردم طبیعت دوست بوده که نماینگر همراهی شهروندان با پویش در خانه می مانیم و قانون مداری آنان است.

دشتِ بَنه قیروکارزین خالی از گردشگران و مردم محلی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علی محمد کریمی ضمن ابراز خرسندی از رعایت قوانین توسط مردم، تصریح کرد: همشهریان قیروکارزین پاسدار فرهنگ نوع دوستی هستند و با اندیشه ای راسخ در حفظ بهداشت و سلامتی عموم پیش تازند.

این مقام مسئول افزود: تلاش می شود به هر روش ممکن از ورود ویروس کرونا به شهرستان جلوگیری کنیم و امیدواریم با اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در این موضوع موفق شویم.

به گفته وی، با پیشگیری از اپیدمی این بیماری هولناک نیاز به امکانات درمانی مضاعف منتفی و عموم مرد از طبعات آن مصون خواهد ماند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: همگی ما مدیون حضور شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان هستیم که برای حفظ و ارتقای سلامت محیط و شهروندان بی دریغ می کوشند و در معرض خطرات و آلودگی هر لحظه هستند.

کریمی، از همکاری مردمی که طلایه دار شعار در خانه بمانیم هستند و جهت ترویج و اشاعه این فرهنگ می کوشند تقدیر و سپاس فراوان داشت.

یعقوب نظریان مادوانی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین در این بازدید و سرکشی فرماندار این شهرستان را همراهی می کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید