Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره منابع طبیعی فیروزآباد:

آزاد سازی عرصه‌های منابع طبیعی فیروزآباد از چنگال زمین‌خواران

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان فیروزآباد گفت: با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد، پنج هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان از چنگال افراد سودجو خارج و به دولت بازگردانده شد.

آزاد سازی عرصه‌های منابع طبیعی فیروزآباد از چنگال زمین‌خواران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالحمید بهبودی افزود: نیم هکتار از اراضی ملی در منطقه دوتوترک شهرستان فیروزآباد که توسط متخلفان باغرس نهال انجیر و انگور مورد تخریب و تصرف قرار گرفته بود قلع وقمع و به آغوش طبیعت بازگشت.

وی با بیان اینکه این اراضی در اسفند ماه سال گذشته توسط متصرفان تخریب شد، افزود: ماموران یگان حفاظت این شهرستان با دو اکیپ مستقر به طور شبانه روزی درحال گشت زنی در عرصه های منابع طبیعی شهرستان فیروزآباد و بخش مرکزی میمند هستند.

بهبودی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی نیروها در این ایام تعطیلات تاکنون هیچ گونه تخریب وتصرفی در حوزه شهرستان مشاهده و گزارش نشده است.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان فیروزآباد ضمن قدردانی از نیروهای یگان حفاظت شهرستان اظهارکرد: این نیروها حتی در این ایام تعطیلات به منظور حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و نیز آسایش و آرامش مردم منطقه در تلاشند.

بهبودی از مردم فهیم وطبیعت دوست شهرستان خواست با مشاهده هر گونه تخریب وتصرف درعرصه های منابع طبیعی به ویژه قطع درختان مراتب را از طریق شماره تلفن 1504یگان امداد مرتع وجنگل اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید