Iranian Agriculture News Agency

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی مرودشت:

تراکتورداران مرودشت سوخت تشویقی دریافت می کنند

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان مرودشت گفت: تراکتورداران درصورت عدم مراجعه در فروردین ماه سهمیه سوخت آنان افزایش می یابد.

تراکتورداران مرودشت سوخت تشویقی دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالکریم  رحیمی افزود: به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و پیشگیری از همه گیر شدن ویروس کرونا با تمهیداتی که با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در نظرگرفته شده است، متقاضیانی که در نیمه اول اردیبهشت ماه ثبت نام کنند سهمیه آنان ۱۵۰ لیتر بیشتر از سهمیه همیشگی خواهد بود.

به گفته وی، افرادی هم که در نیمه دوم اردیبهشت ثبت نام کنند سهمیه آنها ۳۰۰ لیتر بیشتر از سهمیه همیشگی است.

رحیمی با اشاره به سهمیه کلی سوخت این تراکتورها تصریح کرد: به عنوان مثال برای یک  دستگاه تراکتور چهار سیلندر با سهمیه معمول ۲۰۰۰ لیتر نیمه اول اردیبهشت با احتساب سهمیه تشویقی  ۲۱۵۰ لیتر و نیمه دوم اردیبهشت ۲۳۰۰ لیتر سوخت دریافت می کند.

رئیس شرکت نفت پخش فراورده های نفتی شهرستان مرودشت بیان کرد: با وجود الکترونیکی شدن حواله سوخت روزانه متقاضیان زیادی برای دریافت سوخت مراجعه می کنند که با توجه به مصوبه دولت مبنی بر کاهش کارمندان در محل کار و تعطیلی دفاتر پیشخوان و کافی نت ها متقاضیان دچار مشکل شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متقاضیان دریافت سوخت برای دریافت سهمیه خود شتاب نکنند،  هدف از اختصاص سهمیه تشویقی سوخت را جلوگیری از تجمع متقاضیان سوخت و تحقق طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید