Iranian Agriculture News Agency

مرغ در همدان به زیر قیمت مصوب رسید

رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان از کاهش قیمت گوشت مرغ خبر داد و گفت: تقاضا برای خرید این فرآورده کم شده و به همین دلیل مرغ زیر نرخ مصوب دولتی به فروش می‌رسد.

مرغ در همدان به زیر قیمت مصوب رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان ، جواد عاشوری اظهار کرد: نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای هر کیلوگرم گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که با هماهنگی های صورت گرفته این رقم به ۱۱ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: به دلیل کاهش تقاضا و فراوانی گوشت مرغ در حال حاضر واحدهای صنفی این نرخ را هم شکسته و با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان این ماده غذایی را به مشتری عرضه می کنند.

عاشوری گفت: در ۲ روز گذشته قیمت مرغ تا کیلویی هفت هزار تومان هم کاهش پیدا کرد.

به گفته رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان کاهش رفت و آمد مردم به بازار، ممنوع شدن مسافرتها و تعطیل شدن گردشگری برای قطع زنجیره انتقال کرونا موجب برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ شده است.

وی جوجه ریزی فراوان در مرغداری های استان را هم دلیل دیگر پایین آمدن قیمت این فرآورده اعلام کرد.

عاشوری تاکید کرد: مرغ همدان در سلامت کامل پرورش، کشتار و بسته بندی می شود و خانواده ها این فرآورده را بدون دغدغه و نگرانی در سبد غذایی خود قرار دهند.

وی با اشاره به فعالیت تمام مرغ فروشی ها گفت: هیچکدام از واحدها تعطیل نیستند و در مرکز و حاشیه شهر و شهرکها به مردم خدمات رسانی می کنند.

روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن گوشت مرغ در بین  ۳۷۰ واحد مرغ فروشی شهر همدان توزیع می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید